اخبار سرپل افغانستان / سرپل در آستانه تسخیر عبدالله عبدالله - خبر، گزارش، تحلیل و تبصره در مورد حوادث امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی افغانستان.

اخبار سرپل افغانستان / سرپل در آستانه تسخیر عبدالله عبدالله - خبر، گزارش، تحلیل و تبصره در مورد حوادث امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی افغانستان.. بحران افغانستان؛ برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت در روز دوشنبه. رییس کمیسیون مبارزه با فساد اداری : سرزمين افغانستان معادن بي شماري دارد كه بعضي آنها كشف و دوره هاي سروي و اكتشافي را پشت سر بیشترین اطلاعات را در خصوص منابع معدنی افغانستان شوروی در اختیار دارد. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، روند نزولی نرخ بیکاری در کشورهای اروپایی باز هم ادامه داشته. افغانستان در بخش مبارزه با فساد اداری به وجه احسن پیشرفت کرده است.

افغانستان، کشوری آسیایی با اکثریت مسلمان و دارای نظام جمهوری اسلامی است. با زور وارد کابل نمی‌شویم. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. کنترل ولایت سرپل در استان صیاد واقع در شمال افغانستان به دست طالبان افتاد. چین، تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان، ایران و پاکستان در همسایگی این کشور قرار دارد.

ربوده شدن 11 نفر در سرپل افغانستان
ربوده شدن 11 نفر در سرپل افغانستان from cdnuploads.aa.com.tr
افغانستان در بخش مبارزه با فساد اداری به وجه احسن پیشرفت کرده است. مشاهده نتیجه کامل جستجوی اخبار بازار ارز. نمایش تاریخ و زمان مطابق با وقت رسمی افغانستان. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان. خبر، گزارش، تحلیل و تبصره در مورد حوادث امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی افغانستان. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، روند نزولی نرخ بیکاری در کشورهای اروپایی باز هم ادامه داشته. اخبار و اطلاعیه کانکور افغانستان.

خبر، گزارش، تحلیل و تبصره در مورد حوادث امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی افغانستان.

اشرف غنی کشور را ترک کرد/ نیروهای طالبان برای مذاکرات مهلت دهند رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان لحظاتی پیش از اشرف غنی به عنوان رئیس. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. پایگاه اطلاع رسانی ورزشی برای فارسی زبانان كه اخبار حوزه ورزش (فوتبال،والیبال ،بسكتبال و.)ونتایج بازیها و جداول لیگ های ورزشی را بصورت زنده ارائه می کند. تمام حقوق این سایت متعلق به سایت تقویم افغانستان میباشد. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان. کنترل ولایت سرپل در استان صیاد واقع در شمال افغانستان به دست طالبان افتاد. مشاهده نتیجه کامل جستجوی اخبار بازار ارز. سرزمين افغانستان معادن بي شماري دارد كه بعضي آنها كشف و دوره هاي سروي و اكتشافي را پشت سر بیشترین اطلاعات را در خصوص منابع معدنی افغانستان شوروی در اختیار دارد. نمایش تاریخ و زمان مطابق با وقت رسمی افغانستان. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. نتایج جستجو اخبار و مقالات. آنها اکنون کنترل دست‌کم ۷۰ درصد از خاک افغانستان را در دست دارند و تا اشغال کامل افغانستان تنها چند قدم فاصله دارند.

طالبان می گویند که تا پایان روند انتقال امریکا نیروهای تازه نفس به کابل فرستاده‌است تا روند خروج نیروهایش از افغانستان را که. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری. بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی. هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط.بامكانك قراءة شروط الاستخدام لتفعيل هذه الخاصية اضغط هنا. افغانستان در بخش مبارزه با فساد اداری به وجه احسن پیشرفت کرده است.

آغاز استخراج معادن مس افغانستان توسط آمریکا- اخبار بین ...
آغاز استخراج معادن مس افغانستان توسط آمریکا- اخبار بین ... from newsmedia.tasnimnews.com
چین، تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان، ایران و پاکستان در همسایگی این کشور قرار دارد. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری. کنترل ولایت سرپل در استان صیاد واقع در شمال افغانستان به دست طالبان افتاد. اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی. تیم ملی فوتبال ۱۶ سال افغانستان راهی عمان شد. اخبار و اطلاعیه کانکور افغانستان. بحران افغانستان؛ برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت در روز دوشنبه. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را.

هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط.بامكانك قراءة شروط الاستخدام لتفعيل هذه الخاصية اضغط هنا.

تمام حقوق این سایت متعلق به سایت تقویم افغانستان میباشد. آخرین اخبار تاجیکستان, اخبار جدید تاجیکستان tajikistan news, اخبار امروز تاجیکستان, اخبار تاجیک ها, جدیدترین تحولات تاجیکستان, اخبار شهر دوشنبه. کابل پایتخت افغانستان و قندهار، هرات، مزار شریف و جلال‌آباد بزرگترین شهرهای این کشور است. هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط.بامكانك قراءة شروط الاستخدام لتفعيل هذه الخاصية اضغط هنا. بحران افغانستان؛ برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت در روز دوشنبه. رییس کمیسیون مبارزه با فساد اداری : چین، تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان، ایران و پاکستان در همسایگی این کشور قرار دارد. سرزمين افغانستان معادن بي شماري دارد كه بعضي آنها كشف و دوره هاي سروي و اكتشافي را پشت سر بیشترین اطلاعات را در خصوص منابع معدنی افغانستان شوروی در اختیار دارد. اشرف غنی کشور را ترک کرد/ نیروهای طالبان برای مذاکرات مهلت دهند رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان لحظاتی پیش از اشرف غنی به عنوان رئیس. ثور ۱۵, ۱۳۹۷ 30 1. مشاهده نتیجه کامل جستجوی اخبار بازار ارز. اخبار و اطلاعیه کانکور افغانستان. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری.

رییس کمیسیون مبارزه با فساد اداری : 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. لحظه به لحظه با افغانستان|حکمتیار ائتلاف با کرزی و عبدالله برای شورای انتقالی را رد کرد/واکنش. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را.

مراسم گرامیداشت شهدای میرزاولنگ ولایت سرپل در قم +تصاویر ...
مراسم گرامیداشت شهدای میرزاولنگ ولایت سرپل در قم +تصاویر ... from af.shafaqna.com
بحران افغانستان؛ برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت در روز دوشنبه. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری. ثور ۱۵, ۱۳۹۷ 30 1. تعرّف على توقعات حالة الطقس والارصاد الآن في أكثر من 3.5 ملايين موقع في شتى أنحاء العالم من خلال accuweather. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. افغانستان در بخش مبارزه با فساد اداری به وجه احسن پیشرفت کرده است. با زور وارد کابل نمی‌شویم. هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط.بامكانك قراءة شروط الاستخدام لتفعيل هذه الخاصية اضغط هنا.

اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را.

نمایش تاریخ و زمان مطابق با وقت رسمی افغانستان. لحظه به لحظه با افغانستان|حکمتیار ائتلاف با کرزی و عبدالله برای شورای انتقالی را رد کرد/واکنش. اخبار و اطلاعیه کانکور افغانستان. سرزمين افغانستان معادن بي شماري دارد كه بعضي آنها كشف و دوره هاي سروي و اكتشافي را پشت سر بیشترین اطلاعات را در خصوص منابع معدنی افغانستان شوروی در اختیار دارد. آنها اکنون کنترل دست‌کم ۷۰ درصد از خاک افغانستان را در دست دارند و تا اشغال کامل افغانستان تنها چند قدم فاصله دارند. در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. تیم ملی فوتبال ۱۶ سال افغانستان راهی عمان شد. خبر، گزارش، تحلیل و تبصره در مورد حوادث امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی افغانستان. بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی. حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان در دیدار با شماری از رهبران سیاسی این کشور گفته که در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور نامزد نمی‌شود. اسدالله خرم معاون شورای ولایتی سرپل گفت که شبه نظامیان از چهار جناح به مرکز استان. عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. تعرّف على توقعات حالة الطقس والارصاد الآن في أكثر من 3.5 ملايين موقع في شتى أنحاء العالم من خلال accuweather.

افغانستان، کشوری آسیایی با اکثریت مسلمان و دارای نظام جمهوری اسلامی است اخبار افغانستان. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری.

Posting Komentar

0 Komentar